Tuesday, October 20, 2009

Jus prun...hasilnya....

Aku molah jus prun tek, first time encerik alu belalak. Jus ya tek oleh dari hamper sidak kontrektor merik ngan opis kamek la tek. Diwakaf la lam peti ais opis tek nak., mun sidak opis mok wakaf lam peti ais rumah aku nang dialu2kan gilak. Kecik tapak tangan, peti ais rumahku tadahkan giteww... Sekali aku encerik alu nak lagi dan lagi. Ari tok dah duak kali aku molah aek jus ya tek.

Cara molahnya ada macam2. Sikla macam2 giney. Adala duak tiga igek cara. Aku salu molah makey cara ke-5.


Cara 1 - Aek sejok + jus prun

Hasilnya: Sik nyaman alu.


Cara 2 - Aek panas + jus prun

Hasilnya: Yak ptuih! (Over juak bunyi tek)


Cara 3 - Aek sejok + jus prun + sesudu gula

Hasilnya: Bolehla tahan ikit jakla.


Cara 4 - Aek sejok + jus prun + 2 sudu gula

Hasilnya: Ada peningkatan. Cuma pitching lari sikit jerrr...


Cara 5 - Aek sejok + jus prun + bersudu sudu sudu gula

Hasilnya: Aek pakey munoh dirik. Ada kelak kencing manis aku lehnya. Choi choi!! Tapi nyaman bah, ney gaya nak molah. Belalak aku bah.


P/S: Tujuan aku molah entri tok ada niat jahat sebenarnya. Nyuruh kitak orang entengok maca. Mun jak koh..mun sik aku sorang jak entengok kat sitok lekak ngepost entri tok. Rasa nak molah agik aek jus prun ya eh. Tapi aku malas nak turun debah. Ney gaya tok oh? Susah hati aku tok...


4 comments:

Anonymous said...

ko tok dari FB sampei ke blog tentang makan jak...aku takut na juak ko tok berpenyakitan nak alah2 makan..geng jaga juak makan minum...jangan jadi aku umur masuk tengah 20 an baruk nak jaga makan..tangga ko kinek tok bukan main susah aku nak jaga badan ku..uishhh

Asphyxia said...

Ekekeekek....aok la aok la...diet la aku tok kelak. Kalah dak supermodel ANTM leh aku kelak...wuhh!!

ღ❤❣::A.J.M::❣❤ღ said...

heheeeee... nasib ktk xngkah gmbr... mun dak alu tebik posa kmk tek... dah lah haussssss... ehekzzz... bah... kmk link ktk k... Salam...

Asphyxia said...

Yahh...sib bait...mun sik nakkah berdosa kamek tek nyuruh urang posa entengoq...ehehe....tengkiu...