Tuesday, October 20, 2009

Iskk..supan indah ngkah tajuk tok...

Aku ada cerita nak dipost lam blog tok sebenarnya. Tapi aku supan nak nyerita. Aihh! Supan indah. Bukan apa, takut kitak urang lejuk nengar kesah nyait nyait nyait nyait 24 jam jak. Kenak aku rasa eh, kesah aku nyait tok dekat nak sama ngan kesahku ngan bas oh? Ada jak nok sik betol. Tapi nak, aku rasa aku nak nyerita juak koh, kedong sekda cerita lain lam idup aku setakat tok.

Malam tadik, aku pegi nyait. Dah nak lekak dah skirtku tek. Apa?! Skirt?? Aihh..bukan mini skirt yer adik kakak, skirt panjang. Mati mun urang madah aku muang tebiat makey mini skirt kelak. Atas tutup, bawah buka. Oh tidak! Sambong cerita tek. Aih, padu lom stat juak cerita aku tek oh. Ngereco jak panjang.

Ari tok tek aku dah matah 2 igek jarum. Giney patah? Ku gigitku. Yahh...ampey juak kakan nak ngigit jarum nak. Aku salah jait la, besi zipku jaitku, besi temu besi ney apat nak. Kenakku paloi gilak kedak ya oh? Aku pun sik tauk juak.

Yalah urang madah (sekda urang madah, aku yang madah rasanya) sik semua kerjaan kita tauk molah. Sebab ya manusia tok lain2 kelebihan dan kekurangannya.

Mungkin aku tok kurang sikit hal kemahiran tok, tapi teori aku ok.

Mungkin aku kurang sikit nak nait bas. Aih? Gik itok juak hal bas ya. Tapi ngan teksi aku ok.

Giya bah. Sik paham juak?

Mungkin aku tok kurang sikit ngan Fasha Sandha, tapi ngan Nora Danish aku kamceng.

Aihh?? Sik paham?

Mungkin aku tok sak ati ngan Memey Suhaiza, tapi ngan Abby Abadi aku respek.

Mun sik paham juak, mana kata kitak urang la...







2 comments:

Anonymous said...

bila gik ko pandei nak nyait tok...ko mesti pandei nyait B4 raya tahun depan ..aku nak ngantar baju ngan kau..sama dirik murah sikit o.k..tapi jangan ko binggung sikku ngantar sikit..jaik2 3-4 pasang baju ku antar..aku sik boleh makei baju sama ari raya bah...ko tauklah aku feelin2 celebrity..hahahha

Asphyxia said...

Yala aku bangga ngan kau koh Duey. Lom apa2 gik ko dah offer jadi customer aku. Boh ko bingong, kelak aku merik rega kach2 ngan kau, yapun mun aku pass la. Mun aku fail kelak, sekda ko nengar aku bunyi agik hal nyait menyait tok.