Friday, March 20, 2009

KFC plus chocolate.....

Baruk petang tek aku post pasal KFC and baruk malam tadik aku post pasal chocolate....memang rezeki aku ari tok, duak-duak aku dapat...huauhahauuha...gumbiranyaaa....Alhamdulillah...

Pulang jak dari ngurus akaun bank aku yang sik aktif sebab lamak sik molah transaction...aku, my husband and my dotter pegi la ke Boulevard. Oleh kerana aku terimak tengah bulan...huehuehue...apa lagik, shoppinglerrr....aku mun pegi siya, tempat wajib aku adalah Popular...walaupun aku sik meli apa-apa, aku sik taukla...apa kenak setiap kali pegi siya, aku mesti masok Popular dolok...seolah-olah sik sah perjalanan aku mun sik ninjak dalam Popular ya. Terus terang aku madah, dolok aku ulat buku. Kinek tok ada kureng sikit membaca tok. Aku pun sik ingat bila aku start mengurangi aktiviti aku ya. Ok, berbalik kepada hal ehwal kita tadi..chehh...rasa penceramah.

Aku masok la ke kedey Famous Amos....waaaahhhhh!!! Syurgaaaaa!! Coklat di mana-mana!!! Aku pun apa lagik...kelabu bigik mata...sik tauk nok ney nak dipilih....wahh...aku jumpa Toblerone! Aku sambar. Aku jumpa Danson...aku sambar...aku sik puas hati, Vochelle tidak kelihatan...dengan muka sik puas hati, maka dah tauk Vochelle sik ada, agik juak aku nanyak tokey ya..ney tauknya napok ka apa ka...(chehh..sampey ke siya pikiran). Jawapannya mestila sik ada, dah aku mpun pusin-pusin ncarik sik ada. Nang patut urg lamak dolok molah pepatah, "Sudah tahu bertanya pula..mintak pangkong ka...ncarik nahas..."

Lepas ya, anak aku meronta-ronta (Aku exaggerate a bit) nak pegi KFC. Aku makan Zinger jak, pandey lejuk nangga manok, tapi yang herannya, bila dah order, rasa nyesal datang. Apa ke jadah aku sik order manok? Biasalaa...nafsu yang tidak kenal erti puas...tapi aku dapat bertahan, jadi aku stick to Zinger...my hubby and my dotter makan manok la. The rest is quite boring for you guys, so aku sik cerita la, ok? Tapi bagi aku, aku happy la..sapa sik happy makan bersama dengan suami dan anak-anak...hmmm...anak-anak?? (Insyaallahhh...) Bok sorang anak, statement dah anak-anak...ehehehe....

Balit ngan kesah coklat nok sik abis-abis gik, aku sik puas hati la aku sik nampak Vochelle. Dalam aku konsentret shopping kat ground floor Boulevard, kat barang-barang runcit..aku terlihat bersinar-sinarnya senyum memanggil-manggil aku..."Sitok...sitok...sitok aihh.." Aku dengan slow motion dan kontrolnya ngembak troli serta dotter aku dalam troli..(sikkan laki aku lam troli...buang tebiat ka apa) aku ngagakla benda alah ya....VOCHELLE! Akhirnya ketemu kita ya....aku apa gik, sambarla!

Ciao!!

No comments: