Monday, March 23, 2009

Gifts from my friend...

Today I got gifts from my newly wedded friend. Hmm?? Apa kenak gik urg bok nikah merik gift? Sabar..sabar...lom abis ku cita. Nya merik door gift masanya nikah riya bah...reserved for us, her colleagues. Ehehehe....rezeki di awal pagi...these are the pictures of her gifts...

Tok bunga telornya. Masa pengilan nikahnya riya, my dotter merayu-rayu mintak bunga telor tok..sebab I dudok dekat ngan pelamin bah, jadinya nampakla bunga telor ya. Mengah juak mujoknya. Macam-macam idea keluar dari utak aku. Sekejap madah urang mpun bunga ya la, sekejap madah kelak beli di pasar la..sik jadi juak. Last-last aku main ugut. "Mun sik diam, mama antar pulang." Boknya diam..Fuh!! Turun jak kawan aku ke opis ari tok, adanya ngembak bunga telor tok, tochey tochey...


Tok gik gift khas pakey VIP. Ada uwakk reserved pakey kmk orang eh! Thank you thank you...haa....tok ada kesahnya juak. Pasal coklat...sebelom tok ada aku madah nak, coklat-coklat nok disebut aku tiba-tiba jak aku dapat nak...eehhehe....cayak sik cayak, ada nok gift kawan aku nok wona pink ya, shape bintang ya, isiknya.....FERRERO ROCHER! Ngutik...ngutik...tinggal sigek gik coklat yang aku sebut belom aku dapat.....Hershey's Kisses....benda yang aku ingin gilak-gilak nak makan tapi sik terbeli-beli gik. Haiyoo...

No comments: