Thursday, April 2, 2009

Poster Color oh Poster Color...

Apa kejadah aku upload gambar tok?!



Sebenarnya, ada jadahnya. Poster color tok mengingatkan aku pada zaman aku bersekolah menengah berbelas-belas tahun yang lampau (tua benar bunyi aku). Dolok aku Art student. Tapi sik pandey gilak bab-bab melukis tok, ala kadar jakla, tapi aku minat Art tok. Dolok juak, aku kreatif (muji dirik kit jak bah...sik pa nak). Sik tauk apa kejadah kinek tok aku dah sik kreatif gik. Dah lebih ke fakta dah, adakah kerana pekerjaan aku sekarang? Mungkin ada sikit-sikit mempengaruhila, sebab tiap-tiap hari aku berdepan dengan fakta iaitu 1 + 1 = 2.



Dolok, poster color tok la tempat aku meluah perasaan. Buang tebiat ka apa. Maksud aku, melukis daa..tapi sik la kacak lukisan aku. Nang sik kacak, sebelom kitak orang nganok aku, aku nganok aku mpun dolok. Dolok aku suka melukis, tapi sik suka mewarna la...sebab nak bila aku melukis ajak, ok jak rupa lukisan aku, tapi bila diwarna, alu jaik pok. Kesimpulannya aku suka sketching la.



Ari tok tek, colleague aku meli poster color pakey kmk org ngaler model rumah pakey promotion bulan 4 tok. Bila aku tertanggar jak menatang poster color tok tek, emosi aku bercampor baur, tetiba jadi emo sekejap. Otomatik zaman alternatif mendisplay diriknya dalam utak aku. Munla masa dapat diputar balit...mat jenin lagik aku tok.



Okla, aku nak melahap dolok..ciao!

No comments: