Tuesday, June 29, 2010

Angin kus2.

Pernah sik mengalami peristiwa yang bila ktk urg kenak eh, rasa nak napok palak lam tanah, pernah sik??



Sik pernah???



Put enden. Sekda urang kedak ya gilak sesuci murni sebersi sabun fab oi.



Bok tek aku kenak masa lunch hour. Cheh!! Memalukan sungguh!!


Aku tek kuar lunch ngan laki & anakku. Dipendekkan cerita, lakiku kuar merokok, tinggal aku ngan anakku ajak lam restoran ya tek. Di mana? Biarlah resia..(ko rasa ko Siti??)

Jadi, aku ngan anakku tek dudok berdepan ngan dindin restoran, jadi aku sik tauk ulu ilir nok berlaku belakang aku la.

Abis dah makan ya, aku on the way nak minum aek, terbatok2 la aku tek. Yang soi nya, bukan batok di atas ajak, terbatok sekali di debah. Kede yang amat sikku tauk giney nak molah agik.

Ampey juak angin kus2 tok nang sikpat nak nunggukah, nang sengaja sabotaj nak merik malu aku nak. Dahla ada 2 orang belakang aku. Arapla sidak sik perasan harapan aku tek.

Sekali masa nak angkat, sabilaku nuleh ke belakang, aihh...raminya maknusiawi. Ya nang rasa makan di lebri la senyap sunyek, rasa2nya 2 3 orang jak lam restoran ya tek. Padu berbelasan urang. Ampey juak sopan santun sidak makan sampey aku boleh sik perasan rami ada jak makhluk Tuhan paling seksi lam ya. Seksi ker?

Atau nang sengaja senyap nak nengar bunyi2 yang agak memalukan ka daktok? Atau ada maleykat kuang kuit sebelah nyebelah daknya nyuroh daknya diam gilak giya...atau adakaa...bunyi ittew....terlalu nyerin sampey sidak sikpat terkata2?

Cokot jak aku masok lam moto. Malu weyyyy!!!!

Paham sik cerita aku tok? Sik paham nasiblah, malasku ngulang.


8 comments:

Ee Ali said...

mun aku lam restoren ya, kompom dah perey dah aku tetak. bukannya dapat ditahan tetak ngan kejadian gia. bwahahahaha.

saytunt yang fabulous said...

adoi la....heheheehhehehhe

dukunlintahplk said...

cita kentut ka?.. dah d kaber bunyi batok ba.. bwahaha.. harus keracunan sidak makhluk2 tuhan plg seksi ya haha

Khairul Onggon said...

muahaha.. adoheh.. leput jak org tetak mun daknya tauk.. sabar.. sabar..

RaMa-RaMa Fareeza said...

hahah lucu2...

Amni said...

Haaha.... Mek imagine kitak kat SCR kat Satok yaaa..... =P

Asphyxia said...

Cheh! Mun pasal kentut laju jak ktk urg komen oh. Ekekeekeke......

mr_abs said...

hahaha..cita no 4 eh. cemerlang eh kitak kak. nyaman mek tetak