Tuesday, June 9, 2009

Shoes 4 U...

Apa guna kasut?

Tetak ko oh....tetak ko nengar soalan aku ohh....

Kasut ialah salah satu keperluan pakey alas kaki. Mun sik berkasut pegi ke pasar, urang dah nangga lain. Mesti lam palak utak sidak mikir, "Waras wes mangan ka urang tok sik berkasut?" Mok sik mok, kita mesti berkasut. Lain urang lain citarasa kasutnya. Kinek tok macam-macam jenis kasut dapat ditangga kita sama ada tengah dipakey urang atau didisplay kat pasar nun. Ada urang suka makey kasut tinggi, kasut rendah, kasut besar, kasut kecik. Depends ngan selera masing-masing la nak.

Apa kenak ari tok aku bercerita pasal kasut? Sebab aku tok tengah heran. Dalam banyak-banyak kasut, apa kenak la ada juak urang mok makey kasut pelik-pelik? Lam palak utak aku tok sik ada lain, urang nok makey kasut pelik-pelik tok aku terus cop "Attention Seeker". Tol sik? Ngakuk jak sia, bukan tegal style ka, kacak ka, rugged ka.

Jadi, khas untuk orang-orang yang attention seeker ya, aku present kasut-kasut yang CONFIRM akan jadi attention siney-siney kitak urang pegi.....




For those who has no transport, this pair of shoes fits you perfectly...
*grinning sheepishly*








Hmmmm.....fits for a person who is still looking for a perfect pair of shoes for her wedding. Attention for the bride will be absolute!






Avoid this shoes if you love your feet...khekhekhe...takut berlobang tumit kaki.... :P







Bagus iboh jak makey kasut tok...bagey urang sik berkasut.







Hmm....perfect for a lazybee! 2 in 1 kasut ngan long pants.






Berguna masa banjir. Sik kaki basah.






Kasut pakey klaie tok. Konfirm opponent berlubang-lubang kerjanya.





Kasut kaki binatang pun ada.






Kasut paling special yang aku boleh kerat jari aku mpun (arumbulak) mun urang sik merik full attention ngan kitak urang mun makey kasut tok.

##########

#########

########

#######

######

#####

####

###

##

#

TADA!!!



Tok sapa palak deras boleh ngembak kasut tok berjalan di pasar.


P/S: All pics taken from http://stranges-world.blogspot.com.

Jangan mare yerr, aku cilok sikit jerr....



2 comments:

Anonymous said...

kasut dapat juak pakei kelai dalam kelab malam..mcm terjadi ngan Fazura...

Asphyxia said...

Kasut nok berdurik2 ngan berpakuk ya bagus pakey kelaie ya...kompom tembus.