Wednesday, November 18, 2009

Prarasa.....

Minggu tok aku rasa pelikla. Bukan dari segi fizikal ka apa ka. Bila aku madah pelik, rami member ingat aku pregnant. Wakkakaka..... sampey juak eh. Nyuruh aku asak ati jak tak urang tok eh. Mala jak nak ngecek jak2 aku leh tak urang. Brapa dah duit kuar meli nok pakey ngecek ya. Bukan murah benda alah ya. Mun double line tek ok juak tek, tok nak alah2 dapat single line. Betol nyuruhku asak ati ehh.... udah gik tak urang mikir aku pregnant eh. Ngansaku kelak, ngarap ati aku jak.

Bah, sengan ney tek. Aok, aku rasa pelik. Start ari apa oh? Start ari marek la aku rasa pelik2. Ntahla, macam ada sesuatu jak yang nak berlaku atau sesuatu yang tang sik betol jak bah. Giney urang madah tek? Prarasa? Rasa cerita Final Destination pun ada tok. Choi choi!! Sikmok aku kedak ya.




Sik best prarasa ngutik giya, tiap2 masa nyawaku beliang kelak. Effect ke jantong kelak, salah ribulan kedak gambar atas tok mukaku lehnya. Choi choi...



Tapi nak tak urang, ari tok tek cam ada hints jak koh. Tapi aku sukor juakla, bukan pasal family, tok pasal kerja. Ntahla...bingong aku tok koh. Tengahari tek bosku madah nya ada berita baru, tapi sik juaknya madah good news ka bad news. Nya just madah palaknya penin. Bingongku nengar, bukan bingong nengar palaknya penin, apa sak ku gago ngan palaknya nak. Aku dah mikir berita nak dimbak berita sik bagus. Susah hati aku tok. Bosku madah kelaknya madah ari Jumaat. Apakahh....suker tau..menyiksa jiwa giteww....

Iskk.....aku up lagik tek, apa kenak sik ari isok, ari Kamis jak madah ngan aku nak? Nya madahnya ada meeting ari Kamis, sebab ya nya terpaksa madah ari Jemat. Pulok doh!! Terpaksa aku implement mode kesabaran nunggu ari Jemat tokkoh. Waktu tok la aku mejin aku ada remote nok kedak cerita Click ya koh.




*Click!* Nyininiynrrtrprtjfgyiyyn!@^#&#*$%*&#^ (fast forward tek)...tada!!!! Terus ari jemat....



Hmmm....tok pun ngasak ati aku jak. Pahal suka gilak ngasak ati aku tok?? Iskkkk....



5 comments:

Khairul Onggon said...

Asphyxia?? giney nak nyebut nama ktk yakah? kmk nunggah Aspalela jaklah ahaha..

Perasaan gelik2 nyawa ktk ya mungkin berpunca dari ktk pun.. ktk nakka gelik pusak? aikk?

Anonymous said...

Onggon gelar jak nya ngek sbab nya pendek dan ngek hahah

TTg pergnet ya..ko sik pandei molah nak? or ko sik pandei main napas? haha

Ttg rasa pelik2 ya ..ku mintak maaf awal sebab org madah...(sila sambung) ku mintak halal ooi mun ku ada termakan reta benda kau dari jaman kitak belajasr samepi kinek tok..nganok kau juak...ku selalu nganok kau bah hahahah ampun ngek!

Asphyxia said...

Onggon: nama kmk ka? nama pendek asphyxia (asfiksia), nama panjang raden sharifah nur siti asfiksia botanika rama-rama berwona kalas binti raden mas joko. tapi kitak boleh nunggah mek ngek jak. :D

pelik2 ya macam ada sesuatu yang tang sik betol jak berlaku dalam kerja eh. susah nak xplain. sik pa, ari jemat bok tauk, insyaallah, mun benda ya sik confidential, ada la kmk bersusey lam tok, mun confidential, sikda la bunyi...ekekekek....

duey: malasskuuu.... ko nangnya. eh, aku nengar airasia ada gik offer feb-apr 2010 tok koh. tapi sikla zero seat. tapi ko dah booking nok zero seat ya nak. pakey apala aku madah ngan kau oh.

aL-siDDiQ said...

nebes2..hehe..

Asphyxia said...

sick tired: makseh singgah...muehehehe....