Friday, December 10, 2010

My Last Entry..... :(

Hello geng2 blogger, silent readers and loyal followers...aku nak molah announcement.

Tok last post aku lam blog tok. Aku rasa sik selesa berblog bila blog aku dibaca oleh urang yang antap derap sik suka ngan aku. Sik bebas rasaku.

Tapi aku ada molah blog baru. Pada geng2 yang mok tauk blog baru aku, tinggalkan jejak kat komen boks entri tok, emailka, pin number atm kad ktkurg ka...erkk!! Bagus gik berik email la, introducela sapa kitak, mun ada blog pdh apa blog kitak sebab aku takut kelak ada urg menyamar...(ko rasa ko Gisele Bundchen dikepong urg??)

Bagi yang dah biasa ngomen aku, aku ngomen takurg, senang aku nak carik tak urg based on blog takurg la, follower aku, senang aku nak kontek mdh pasal blog baru aku.

Ok, makseh banyak2 sebab sudi maca blog ngereco aku lamak tok. Masa tok aku biar blog tok berbukak sampey ujong tahun, stat tahun depan, aku nutup terus blog rilekrilekajak tok waima atiku piluk nak nutupnya. Byk gilak dah ditaipku lam tok eh. Tapi apakan daya, taik kambin bulat2.

Bah, i'll be back with my new blog and my new kereco.

Salam 1 Mesia......


WASSALAM


-FIN-

13 comments:

Vivian said...

aih..kmk suka dgr ktk ngereco wp kmk sik kenal ktk sapa..waima ktk sik kenal kmk or jengok blog mek..

boh lupak invite mek gik..mok baca blog ktk soon..

vivianmashrol@gmail.com

call me vivian...http://my270view.blogspot.com

Amni said...

kmk kak... hehe....boh lupak padah oo mun kitak da blog baru...

mbiak_kecik@yahoo.com

nama kamek amni.. tunggah amni...

blog kamek, http://mrsamirul.blogspot.com/

kmk tauk kitak ada jengok blog kmk.. hehe.... thank u...=P

AinnalinaRamdzan said...

aduh... baruk nak panas enjin kmk dgn blog ktk kak... Masukkan kmk dlm list blog baru ktk k... pleashhh...hehe

kmk follower ktk yg ke -40
blog: http://whenmyheart-speak.blogspot.com
e-mail: ainnalinaramdzan@ymail.com

mytravellicious said...

wokeh...selamat taun baru..selamat berblog baru... mun dah ada adress baru, roger2 jakk... :K

AmirFX said...

Tahun baru blog baru.. Kacak juak idea ya.. OK.. blog kmk jgn lupak ktk link sekali kelak... www.amirfx.blogspot.com

Asphyxia said...

Geng semua: makseh support blog tok lamak tok. klkku link ngan takurg blog baruku ah. ekekekek....

Faizal n Fashitah said...

Aihhh tedah lok. Okeh tok blog kamek:

http://terbiut.blogspot.com

Nama: Odio terbiut

Sekian ehek XD

flyingchord said...

jgn lpk ngan i.. hehehehe..

mr_abs said...

oo kak. majuk hooo? hehe. bagus ktk polah private jak blog ktk. mun bukak baru pun, sama juak urg ya baca kelak. kelak ktk invite kmk org yg best tok. hehe :)

Cik KemBhoJha said...

aikh.. apa kes tok?
nang ada... sik best eh...
apa2pun.. mun dah ada blog baru..
kabar2kan dengan kamek juak aaa.. coz kamek tok silent reader ktk.
suka bah dengar n baca ktk ngereco..
hehehe..

NADIA RAJAMI said...

wokeh... add kmk skali, keyh.. XD

http://nuruldya13.blogspot.com

mey said...

mek silent reader juak ;) bes blog ktk. pdh mun ada blog baru :)
foodmonsterrr(at)gmail(dot)com


have a nice day :)

Asphyxia said...

mintak email geng. pat ngantar ke email. makseh sudi sik ilang koneksyen ngan aku yang vogedevas tok. erk!!